niedziela, 30 września 2012

Na dobry początek :)

Witam.
Jestem zwykłą nastolatką ,która uwielbia 1D . Miesiąc temu zaczęłam szkołę średnią i mogę powiedzieć ,że bardzo podoba mi się to życie ,gdzie wchodzę w dorosłość :D Uwielbiam grać w siatkówkę i piłkę nożną choć wiem ,że mistrzem w tych sportach nie jestem . Lubię szkicować , leniuchować, jeść, wydurniać się z przyjaciółmi, dużo rozmawiać i pakować się w kłopoty  :P O 1D dowiedziałam się dopiero 4 miesiące temu ,a już prawie znam ich na wylot :] Tego bloga założyłam po to ,aby sprawdzić czy rzeczywiście ciężkie jest prowadzenie bloga i wydaje mi się ,że bd jednak trudniej niż przypuszczałam ,ale dam radę. Założyłam go też po to ,aby zobaczyć czy spiszę się w pisaniu opowiadania. Niby piszę rozprawki itp. na oceny bardzo dobre, ale wydaje mi się ,że to opowiadanie może być dla mnie czymś w rodzaju wyzwania , wykazania się przed innymi  :) Chcę pisać opowiadanie i imaginy :D Chcę się rozwinąć w pisaniu tego typu pracach . Imaginy pewnie bd pisała z lekkością ,choć nie ukrywam ,ze boję się iż mogę zepsuć nawet bardzo prostą treść . Tak na koniec chcę napisać ,że bd się starać ,abym w waszych oczach była dość dobrą "pisarką". Dam z sb wszystko i mam nadzieję ,że pomożecie mi się spełnić :) 
A więc prolog bd już niedługo może nawet jutro . Postaram się jak najczęściej dodawać nowe rozdziały ,imaginy itp. 
Tak więc biorę się już do roboty i bardzo się cieszę ,że mogę się dzielić tym wszystkim z wami. 
Do zobaczenia 
~Horanowaa~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz