wtorek, 20 listopada 2012

Liebster Award ;)




   Ok pomimo tego, że w sumie nie ogarniam co to jest to postaram się zrobić to wszystko tak jak powinno być XD :D 
   Mam nadzieję, że mi wyjdzie :D 
Nie wiem czy to jest aż takie ważne, ale skoro wszyscy się chwalą to ja też ! Dostałam dwie nominacje (albo trzy sama nie wiem XD) :) Mega koksik jestem x_x Już możecie mi zazdrościć XD 
A teraz na poważnie !

   Tak więc zaczynamy !!!



1. Czy ktoś z Waszych znajomych wie, że piszecie bloga?
-Tak; rodzice, rodzeństwo, kuzyni, przyjaciele ;)
2. Jaka jesteś?
-Leniwa, miła, odważna :), nieśmiała, ale też szalona, czasem jednak "niegrzeczna" (osoby w moim wieku zrozumieją XD), pomocna, uczciwa, dbająca o rodzinę :), a przede wszystkim zawsze głodna i roześmiana :D

3. Twoje słabe strony?
-Nieśmiałość, wybuchowość : /

4. Twój ulubieniec z One Direction? :D
-Niall <3 :* (Kocham Cię człeku !)

5. Jak długo trwa wasza przygoda z 1D?
-Może to trochę przykre, ale niestety dopiero od lipca :)

6. Które cechy charakteru lubisz w sobie najbardziej?
-Szaleństwo ! O tak.. :D
7. Ulubiony film?
-Szkoła uczuć :*

8. Ulubiona piosenka 1D
-They Don't Know About Us

9. Co lubisz robić w wolnym czasie?
-Jeść, oglądać filmy, czytać blogi i oczywiście pisać na swoich :)

10. Skąd jesteście?
-Z Koszalina *.* Pozdrawiam Koszalin i okolice XD


*Szczerze to załamałam się na drugim pytaniu XD :D


BlueRose <3333 :    

1. Jakie było Wasze pierwszwsze wrażenie kiedy zobaczyłyście/usłyszałyście 1D?
-O mój Boże boscy *.* !

2. Wasze ulubione zwierze?
-Pieski ;)
3. Wasza ulubiona piosenka 1D?
-They Don't Know About Us

4. Wasz znienawidzony przedmiot?
-Fizyka <3 ( Pozdrawiam Pana od fizyki XD Pan Frodo :D )

5. Dewiza życiowa?
-"Żyj tak jakby każdy dzień był Twoim ostatnim" :)

6. Ulubiony napój?
-Coca cola :D

7. Ulubiony kolor?
-Niebieski ;)

8. Ulubiona książka/film?
-Niestety nie mam bo nienawidzę książek :P Są zbyt nudne XD / Szkoła uczuć :)

10. Wolicie TMH czy UAN?
-TMH zdecydowanie TMH  :)


Moi NOMINOWANI !!! :




No i pytanka kochani :D :

1. Czy przyznajesz się przed znajomymi, że jesteś Directionerką ;>?
2. Jak długo należysz do Family 1D ?
3. Jak "poznałaś" One Direction :D ?
4. Up All Night & Take Me Home ?
5. Twój ulubieniec z 1D ?
6. Co wzięłabyś na bezludną wyspę ?:
a) lusterko
b) pizze
c) żłówia 
d) marchewkę
e) kota
7. Twoje pozytywne/negatywne cechy charakteru ?
8. Ulubiona piosenka 1D ?
9. Danielle & Perrie & Eleanor ?
10. Ile masz lat ?
11. W jakim mieście mieszkasz ? 



BARDZO DZIĘKUJĘ ZA NOMINACJĘ ! 
NIE WIEM JAKIM CUDEM ZASŁUŻYŁAM NA WYRÓŻNIENIE !


Więc :).. Myślę, że wszytko już załatwiłam :P Smutno mi tylko z tego powodu, że moje ulubionego blogi jak na złość już mnie nominowały i nie mogę nominować ich ! To nie fair : / Tak nie wolno :) :D

Ps. Czy muszę poinformować blogi, które nominowałam, że są przeze mnie nominowane ? :D Wiem, że mam speeda XD :D

____________________________________



 *.* <3



1 komentarz:

  1. Mozesz ale nie musisz informowac . . ;**
    A u mnie nowy rozdział . .:)

    Zapraszam serdecznie :
    http://opowiadanie-one-direction-only-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń