wtorek, 13 listopada 2012

Rozdział 7 ~To nasi chłopcy ! ~


I Would ! :D





   Następnego dnia.
 
   Całą noc śnił mi się mój Niall. Obudziłam się szczęśliwa i pełna energii. Na samą myśl jak spędziłam wczorajszy wieczór z moich ukochanym przechodziły mnie przyjemne dreszcze. Zeszłam na dół. Nikogo nie było, więc pomyślałam, że zrobię tylko sb śniadanie, bo pewnie bliźniaczki jeszcze śpią. Kiedy byłam już w kuchni zaczęłam szukać w lodówce mleka do płatków. Kiedy je znalazłam i odwróciłam się to aż z przerażenia pisnęłam. Za mną stał ledwo kumaty,półnagi Zayn. Widać było ,że jeszcze w połowie śpi. Moje wrzaski najwyraźniej musiała usłyszeć Kasia i Paulina bo po chwili zeszły całe przestraszone.

-Boże Lucy po co krzyczysz. To tylko Zayn.-powiedziała Kate.
-No dobrze, ale czy on musi stać przede mną półnagi? Zayn proszę ubierz się.- poprosiłam chłopaka.
-No okey, ale zrobicie mi śniadanie? Bardzo proszę.- po tych słowach zrobił oczy szczeniaczka. Żadna z Nas nigdy nie mogła się oprzeć takiemu spojrzeniu.
-Dobra, ale idź już się ubierz.-poganiała go druga z bliźniaczek.

   Kiedy Zayn kierował się do sypialni Kasi, ta go lekko klepnęła w pośladki po czym zadziornie się uśmiechnęła w stronę chłopaka. Te tylko pogroził jej palcem i poszedł się ubrać.

-Widzę ,że noc musiała być piękna.-powiedziałam lekko się śmiejąc.
-Oj tak. On jest taki gorą..Yy tzn. nic specjalnego tylko rozmawialiśmy.-zaczerwieniła się Kate.
-No właśnie słyszałam wczoraj jak rozmawialiście. Co chwile było słychać tylko "Oh Zayn, jaki on.."- niestety Paula nie skończyła bo siostra zasłoniła jej buzię dłonią. Wybuchłam niepohamowanym śmiechem.
-Hahahaha Kasia nie spodziewałabym się tego po Tobie. Hahahahahaha z kim ja mieszkam?- zapytałam retorycznie wciąż się śmiejąc.
-Oj dobra czasem mogę zaszaleć.- powiedziała zawstydzona dziewczyna i wytkała mi język.
-A tak wgl to o kiedy wróciłaś do domu? Nie słyszałam ,żeby ktoś wchodził. Uuu i jak randka z naszym blondaskiem? -zapytała ciekawa Paula.
-Oj dziewczyny, działo się. Możecie mi tylko pozazdrościć.-zaśmiałam się.- a tak szczerze to była moja najlepsza randka w życiu żaden facet, nie jest taki jak Niall. On jest po prostu wyjątkowy. Wiecie co? W sumie to możecie mi zazdrości bo jest czego.- znów się lekko zaśmiałam.
-Uwaga moje drogie współlokatorki. Bardzo się cieszę ,że mieszkamy akurat tutaj. Dzięki Londynowi nasze życie staje się bardziej kolorowe. Nowe otoczenie, znajomi, a przede wszystkim chłopcy. Nawet Kasia już zaczęła leczyć swoje zbolałe serce.-powiedziała pewnie Paulina.
-Nigdy się stąd nie wyprowadzę. Tu jest mój i wasz raj.- oznajmiłam.
-Oj tak.-powiedziały jednocześnie bliźniaczki.

   Zaczęłyśmy robić śniadanie. Dziewczyny zrobiły kanapki, a ja zjadłam tak jak mówiłam wcześniej płatki na mleku. Po chwili zszedł już gotowy Zayn. Kate wzięła kilka kanapek na osobny talerz i usiadła razem z chłopakiem w salonie. Zaczęli się nawzajem karmić. To wszystko wyglądało tak pięknie. Ale zaraz czy on o czymś nie zapomniał?
-Boże Zayn za godzinę masz wywiad ?!-szybko poinformowałam chłopaka.
-Co to dzisiaj?! Na śmierć zapomniałem ! Kate przepraszam muszę już iść.- chłopak wstał.- Dziękuję za noc. Jesteś świetna. -nachylił się do bliźniaczki i podarował jej całusa w czoło.
-Pa skarbie. Cześć dziewczyny.- pożegnał się ze mną i Paulą.
-No cześć, cześć pozdrów resztę!- krzyknęłam na dowiedzenia.

   Usiadłam koło na nowo zakochanej Kasi. Widać było w jej oczach bardzo głębokie uczucie. Darzyła Zayna ogromną miłością. To już nie była ta sama dziewczyna. Teraz dzięki niemu zmieniła się na lepsze. Paula tak samo jak jej siostra dzięki Rafałowi stała się inną dziewczyną. Oczywiście cieszę się ,że chłopcy tak na nie wpływają. Są coraz bardziej szalone, wyluzowane, pewne siebie.

   Usłyszałam ,że mój telefon gdzieś dzwoni. Pomyślałam ,że to Niall ,więc pędem pobiegłam do swojego pokoju. Niestety był to tylko sms, ale ważne ,że od niego.




Jeśli chcesz obejrzeć wywiad to włącz TV. ;XXX
Wywiad jednak jest na żywo :)
Kocham Cię !

                                Twój żarłok <3




Od razu zaczęłam się uśmiechać. Taki krótki sms, a daje mi tyle szczęścia, gdyż zawiera te dwa najważniejsze słowa. 

-Dziewczyny !!! Włączcie telewizor !!! Wywiad jest na żywo !!!-krzyknęłam do bliźniaczek po czym szybko pobiegłam do salonu i usiadłam na sofie. Bliźniaczki na mój rozkaz od razu to wykonały. Jeszcze przez chwile jakiś prezenter zapowiadał wywiad chłopaków. W końcu się zaczęło.

-Witam w dzisiejszym programie mam zaszczyt gościć znany boysband. Jest to zespół brytyjsko-irlandzki. Na pewno wszystkie nastolatki wiedzą już o kogo chodzi. Kochani wielkie brawa dla One Direction !!!.- powiedział prowadzący po czym chłopcy weszli na salę. Razem z dziewczynami zaczęłyśmy piszczeć.
-Tak, to nasi chłopcy!- krzyknęła Kasia.



   Wywiad trwał już z 15 minut. W sumie byli pytani o to co zawsze, o nową płytę, o fanki, o czas wolny itp. Nagle padło bardzo ciekawe pytanie ze strony prowadzącego.
-A teraz najbardziej ważne pytanie dla wszystkich nastolatek. Chłopcy.. jak z waszym życie towarzyskie.
   Po słowach mężczyzny kamera uchwyciła moment, kiedy Niall zaczął się uśmiechać i rumienić jednocześnie.
-Niall widzę ,że nagle bardziej ożyłeś. No to słucham. Kim ona jest?- pytał z zaciekawieniem prowadzący.
-To naprawdę cudowna dziewczyna wielu chłopaków może mi zazdrościć. Nigdy nie spotkałem tak wyjątkowej dziewczyny. Ma dużo tych samych cech co ja, dlatego się dopełniamy i do siebie pasujemy. Cieszę się ,że mogłem poznać tak wyjątkową osobę. Na razie nie powiem Wam kim ona jest bo może sb tego nie życzyć. Ale jedno jest pewne, na pewno ją kiedyś poznacie. A teraz może pomęczysz Zayna.- zaśmiał się blondyn.
-Zayn czyli Ty również znalazłeś sb dziewczynę? Opowiedz jaka jest.
-Poznaliśmy się niedawno. W sumie można powiedzieć ,że jesteśmy bardzo dobrymi przyjaciółmi, ale dążę do tego, aby nasze uczucie było jeszcze bardziej głębokie niż Nialla z jego wybranką.- po tych słowach Kate momentalnie się uśmiechnęła. Widać było ,że bardzo jej na nim zależy.

   Po wywiadzie dostałam sms-a od Nialla, który poinformował mnie ,że chce ze mną spędzić wieczór i żebym czekała na niego w domu. Cieszyłam się ,że go zobaczę. Chodź widziałam go wczoraj to i tak czułem się jakby minęły już wieki od naszego ostatniego spotkania.

   Minęły już 2 godziny. Wciąż szczęśliwa czekałam na Irlandczyka. W końcu ktoś zapukał do drzwi. Od razu zaczęłam biec w stronę drzwi po czym je otworzyłam i zobaczyłam mojego ukochane. Bez chwili wahania rzuciłam się w jego objęcia, potem trwaliśmy w pocałunku. Jego smak i dotyk przyprawiał mnie o dreszcze, które tak bardzo uwielbiam.

-Witaj księżniczko. Stęskniłem się.- powiedział tym swoim niebiańskim głosem.
-Ja za Tobą też. Idziemy do mnie do pokoju ?-zapytałam.
-Jasne.
-Ej dziewczyny Niall już przyszedł idziemy do mnie do pokoju jak coś to wołajcie!- krzyknęłam w stronę dziewczyn.
-Dobra miłej zabawy! -opowiedziały jednocześnie śmiejąc się przy tym.


   Razem z Niallem poszliśmy do mnie. Zaczęliśmy rozmawiać o wywiadzie.
-Skarbie. Wiesz ja chyba jeszcze nie jestem gotowa na ujawnienie się. Boję się, że ludzie mnie nie zaakceptują. Jeśli tylko nabiorę odwagi to Ci powiem dobrze? I dziękuję, że dzisiaj byłeś dyskretny.- powiedziałam do chłopaka na co ten się tylko lekko uśmiechnął i mocno mnie przytulił. Rozmawialiśmy tak dobre 3 godziny po czym zrobiłam się zmęczona i nawet nie wiem kiedy zasnęłam w objęciach mojego ukochanego.






______________________________________________


Jak tam ludzie ? :D
U mnie kiepsko trochę : / Szkoła zaczyna mnie denerwować :D
Myślę, że nie tylko mnie w sumie :P
 Ok, a teraz rozdział..
No to tak :P W końcu mamy rozdział 7 :]
Sama osobiście uważam ,że bardzo, ale to bardzo, bardzo, bardzo słabo mi wyszedł.
Przepraszam Was ,ale mam dużo spraw na głowie : (
Postaram się, aby następny rozdział wyszedł jak najlepiej.
Aaaa no i przypominajcie mi o tym konkursie bo w końcu zapomnę XD :D
No chyba ,że nie chcecie, aby takowy się odbył. :) Wtedy dam sb z tym spokój :P

No i oczywiście wczoraj została opublikowana druga część wywiadu !! :D


Co ten Lou ma na paznokciach o.O 
XD :D
Dobra lecę się trochę "pouczyć" xd
Ps. Już jutro z tego co pamiętam można kupić w empiku ??? Tak chyba w empiku płytę 1D :D
Lepiej sprawdźcie czy piszę prawdę, bo już nie pamiętam xD


Pozdrawiam !!! :*****

6 komentarzy:

  1. Wcale nie słabo , jest świetny . . :)
    Mi się bardzo podoba , no i oczywiście czekam na następny :**
    Wielka buzia dla Ciebie < 3 : **

    http://opowiadanie-one-direction-only-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nowy rozdział . . :))

      Zapraszam . . < 3 Buziaki ;**

      Usuń
    2. tak , tak za dużo piszę .
      Ale chce powiedzieć że u mnie jest dla Ciebie nominacja . . ;* Szczegóły u mnie na blogu. ^^

      Usuń
  2. Super, kochana :3
    Przepraszam ale dzisiaj się nie rozpiszę ;_;
    Muszę wracać do nauki :(
    Chyba jutro obleję sprawdzian...
    No, ale w każdym bądź razie: rozdział super i już nie mogę się doczekać następnego ;3

    Pozdrawiam, ściskam i całuję! ;3
    http://blue-batterfly-one-direction.blogspot.com/
    http://my-little-crazy-world-by-blue-rose.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tłumaczę . :]
    Otrzymałaś odemnie nominację , więc musisz na swoim blogu odpowiedzieć na te 10 pytan które zadałam :D No jak i również nominujesz kolejne 10 blogów :D no a nie można nominowac bloga , przez który jest sie nominowany, . .:]
    mam nadzieję ze wytłumaczyłam . . :**

    Ściskam mocno . ^^ < 3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny rozdział.
    Bardzo mi się podoba.;*
    ZOSTAŁAŚ NOMINOWANA DO LIEBSTER AWARD.

    OdpowiedzUsuń