sobota, 13 października 2012

Dzisiaj :)

Dzisiaj wieczorem dodam lub wcześniej jeśli dam radę dodam kolejny rozdział.! Przepraszam ,że w ciągu tego tygodnia go nie dodałam, ale miałam dużo sprawdzianów i próbowałam załatwić sb MTV Polska :D Byłam trochę załamana bo chciałam obejrzeć up all night the live tour, ale mi się to niestety nie udało : ( Z tego co pamiętam to wczoraj albo dzisiaj o 18 leci powtórka, może nagra to ktoś dla mnie ? ;> Marzenia *.* :D Przypominam ,że mam drugiego bloga , na którego serdecznie zapraszam http://szalonemarzeniaa.blogspot.com/
Dziękuję za komentarze i za to ,że mnie odwiedzacie jesteście wspaniali :)
Pozdrawiam :*
Ps. Czekam na komentarze czy podoba wam się rozdział itp. 
Niby jeden mały komentarz ,ale dla mnie znaczy on wiele :) :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz