niedziela, 7 października 2012

Już dzisiaj ;]

Już dzisiaj około godziny 18 powinien pojawić się 3 rozdział. Być może w końcu Lucy pozna 1D ? ;>

Dziękuję za wszystkie komentarze. Dzięki Wam czuję, że muszę pisać :P

Przedwczoraj miałam 47 wejść ! . Przeżyłam szok :D 

Postaram się dodać 4 rozdział w środę lub czwartek. : P Jeśli bd minimum 8 komentarzy :P

Mwahahaha mały szantażyk xd :D


Już połowę 3 rozdziału mam. Więc powinnam się ze wszystkim wyrobić :P 

Więc do 18 moi kochani ! <3 :*

Pozdrawiam wszystkich moich czytelników :]

                                                    Skoro czytasz to komentuj :P 
                                                    Naprawdę pomożesz mi tym :)



1 komentarz:

  1. W takim razie czekam do 18.00 ;3 U mnie już dodałam nowy rozdzialik ;)

    OdpowiedzUsuń