wtorek, 9 października 2012

Pomocy Kochani :D

Witajcie Kochani <3 
Mam małe pytanie. Wiem ,że bd głupie i wgl ,ale proszę Was nie śmiejcie się ze mnie :D xd
A więc... Chcę pisać imaginy, ale nie chcę ,żeby były na stronie głównej. Wolę je dodawać do "zakładek?" :D Pokażę o co mi chodzi :D 

Strona głowna                      Imaginy                 Zdjęcia 
_____________________________________________________

Dzisiaj był super dzień i wgl.. :D



Chyba już ogarniacie o co mi chodzi :P 
I wiecie co możecie się ze mnie śmiać :D 
Ja w sumie już się śmieje sama z siebie xd
Pozdrawiam :* <3

4 komentarze:

  1. No może i tak byc . . :) A teraz nie trzymaj nas w niepewności i dodaj kolejny rozdział . . :) Heh :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze to ja sama nie jestem pewna bo na Bloggerze jestem od września ale wydaje mi się że to jest tak że jak masz "Pulpit nawigacyjny" to pomiędzy "Utwórz nowego posta", a "Wyświetl bloga" jest "Więcej opcji". I jak klikniesz w to "Więcej opcji" to masz tam "Strony". Wchodzisz w to i masz "Nowa strona". Nie mam pojęcia czy dobrze Ci mówię i czy wgl. ogarnęłaś to co napisałam xD Jak coś to przepraszam... ;3
    http://blue-batterfly-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak stwierdziłam ,że lepszy bd nowy blog :)
      Ten zostanie taki jaki jest tylko na opowiadanie :P
      A drugi tylko i wyłącznie na imaginy :P
      Wszystkie funkcje na blogu ogarnę później, bo teraz nie mam czasu na takie rzeczy :D
      I dziękuję ,że chciałaś pomóc :* <3

      Usuń