środa, 3 października 2012

Uwaga !

Jeśli ktokolwiek czyta mojego bloga to proszę o komentowanie ,ponieważ chcę wiedzieć czy warto go wgl prowadzić. :) Jest to dla mnie bardzo ważne :] Bd starać się dodawać jak najczęściej nowe rozdziały . Planuję pisać po 2 na tydzień :P 
Chcę jeszcze pokazać Wam drodzy czytelnicy (jeśli jesteście :P) wspaniały blog ,który czytam od niedawne ,a jest naprawdę wyjątkowy ;] Tak ,więc zachęcam ,abyście zaglądali i do mnie i do mojej idolki  (tak to chyba dobre określenie):* 

Zapraszam :)
http://blue-batterfly-one-direction.blogspot.com/

A tutaj jeszcze kilka zdjęć One Direction<3 








2 komentarze:

  1. Jejciu... no nie wiem co powiedzieć xD Wchodzi sobie tutaj człowiek kulturalnie, żeby sprawdzić czy dodałaś już nowy rozdzialik (ciągle czekam ;D), czyta post i nagle BAM! ;D Ja? Ja TWOJĄ idolką? Po prostu JEJCIU... nie mam na to innego wyrażenia. Bardzo Ci dziękuję... Może to głupie ale skaczę po pokupju i ciesze się jak głupia. Twój blog jest równie świetny... i pewnie jak dodasz jeszcze dalsze rozdziały będzie duuuuuużo lepszy od tego czegoś co ja piszę xD Już po pierwszych rozdziałach widać że masz talent ;)) Jak coś to nie pękaj i dodawaj rozdziały! U mnie na blogu na początku komentowała jedna osoba ( teraz komentują 4 haha ) Ważne żebyś robiła to co kochasz! :33 No, więc kiedy nowy rozdzialik?? Bo się doczekać nie mogę! <33
    Ps. zdjęcia chłopaków = me gusta! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejuu :P Dziękuję ,że tak o mnie myślisz :P I tak ,tak jesteś moją idolką :] Podziwiam Cię za wyobraźnię i ,że potrafisz to przelać "na papier" ;D Nawet nie wiesz jak się teraz cieszę ,że zrobiłam Ci taką niespodziankę :P Mój blog na pewno nie bd lepszy od Twojego :D A rozdział bd albo dzisiaj albo jutro :)
      Pozdrawiam ;* <3

      Usuń